Berfehilal merhaba,benimde yıllardır basur sorunum var,bunların sanırım erkek ve dişisi oluyormuş dışı ise ureyebilir demişti benimki şükür üremedj buyumedide.Baharatli acı vs yiyince yanma olayı oluyor.İlk gebelikte normal doğum denemiştim sonrasında da sorun olmadı,bu gebeligimde normal WC ye çıkarken bı anda kanadı bir iki gün oturup kalkarken ağrı yaşadım ama yapılacak maalesef yediklerine dikkat etmekten başka şuan için bildigim bir tedavisi yok.Dogum sonrası çok rahatsız ederse bir krem var suruyorsun eğer yeterince büyük ise o et parçasının ordan yavaş yavaş ayrılmasını sağlıyormuş.Bende gebelikte öğrendim kremi olduğunu ☺️