Mebus Prolaktin yani süt hormonum yüksekmiş 33 seviyesinde çıktı gebe kalmaya engel olabiliyormuş var mı bir sorun yaşayan bu hormondan ne önerirsiniz
nehirsl Mucize16_ Mebus degerin cok yuksek degil arkdasim bnmki de o civarlardaydi doktor dostinex isminde bi ilac verdi o dusurdu degerimi 2 3 ay sonra da hamile kaldim rabbim nasip ederse hersey olur insallah
2oglusannesi Mebus testere dişli aslan pencesi kullanın kuzenime önerdim o da çok ilaç kullandım demişti ilaçla düşüyor ama diğer ay tekrar yükseliyor demişti.. 15 gün bu kürü uyguladı elhamdülillah ilk ayında hamile kaldı. Sizde deneyin tadı kötü değil bisey kaybetmezsiniz🌺 Mebus
Mucize16_ Geçen ay 101 çıktı prolaktin değerim dostinex verdi doktor içinde 2 hap vardı her hafta yarım olarak içtim bu ay 2 küsüre düşmüş hemen düşüyor senin değerin 2 haftada düşer hemen bu ay da klomenle 2 yumurtam gelişti inşallah hamile kalırım
Mebus Mucize16_ bana da dostinex verdi doktor ama reçetesinde kullandıktan bir ay sonra daha korunun doğuşsal sıkıntılar olabilir bebekte gibi birşey yazıyordu başka doktora gitsem mr çektirsem diyorum beyinden kaynaklı hipofiz bezinde iyi huylu tümör olursa yükseliyormuş bu 4 ay önce de yaptırdım 36 çıktı dostinex kullandım dün 33 çıktı düşse de yine yükseliyor yani sen ne zamandır çok düşünüyorsun olmuyor mu
Solmaz-Papatya Prolaktin yüksekliği gebeliğe engel diyorlar benimde 37 çıktı hayıt otu aldım düşsün diye ama düşermi bilmiyorum öyle diyorlar çünkü
2oglusannesi Solmaz-Papatya testere dişli aslan pencesi iciceksiniz hayittanda zarar gelmez ikisini aynı zamanda kullanırsanız harika olur
Queen1 Bende çok yaşadım prolaktin yüksekliği ve tiroit ikisi çakışınca 2 sene olmadı benim de Allah’a şükür şuanda hamiliyim baya bi çektim o prolaktini ben dostinex kullandım baya sonra hayıt otu içtim bence en doğalı hayıt otu tavsiye ederim inşallah isteyen herkese bi an önce Allahım verir ♥️
78betul Arkadaşlar merhaba, benimde prolaktin buraz yüksek çıktı. Doktor dostinex yazdı bende cuma ve pazartesi olarak kullandım içinde zaten 2 tane vardı. Acaba yanlış mı yaptım. Pazartesi günü tekrar kan verecem. Yardımcı olursanız sevinirim