Arkadaşlar merhaba adet tarihime göre 7 hafta 3 günlük hamileyim. Doktora gittiğimde kesenin olduğunu ama ölçülerine göre 5 hafta 5 günlük olduğunu (kese boyutu 18 mm), bebeğin gözükmediğini ve boş gebelikte olabileceğini söylediler. Yine yazmıştım bazı arkadaşlar sonraki günlerde gözükür dediler ama ben sürekli ağlıyorum çok üzgünüm. Aynı durumu yaşayanlar var mı? Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻