Didemzrk Kızlar aranızda 4. Sezeryanını olan ya da tanıdığı yapmış olan var mı. Çok korkuyorum şimdiden 😔 3 sezeryanımda rahat geçti ama o ameliyat kısmı çok ürkütüyo beni
Medine05yasar Didemzrk cnm temuzda 5 ci sezaryanı olacam sezaryanım rahat geçti 4 cüde bakalım bu nasıl gececek
Didemzrk 262223-- @Ozlemmisss eşimin korunması yeterli olmuyor malesef ilaç da sürekli olarak kullanmak istemiyorum yan etki yapar ya da içmeyi unuturum diye
262223-- Didemzrk dinimizde günah Allah’ın yaratığı vücud yapısı ile oynamak çevrenizde hoca varsa onunda fikrini bir alın ona göre bağlatirsiniz
Ozlemmisss Didemzrk Hayır ben bağlamayın demedim. Korunmak istiyorsanız tabi ki yapın ben günah diye üst üste 10 cocuk yapanları anlamıyorum zaten
Ozlemmisss Turna44 Evet kuşum. Müslüman ülkelerde genelde araplaşmış kesimlerde 10 a kadar dogum yapılıyor. Sırf korunmak günah diye. Bence korunmak ve bağlatmak günah olmamalı insanlar bakabildiği kadar yetebildiği kadar cocugu kendi istegi ile yapmalı.