Bir 9 haftalıkken birde 12 haftalıkken kanamam geldi düşük riski olduğu söylenmişti şimdi ise 18+4 haftalığız ve rahim ağzında kısalma olduğunu söylediler erken doğum riski dediler bu seferde. Progestan kullanıyorum vajinal olarak ve proluton depot iğnem var haftada 1 kez. Bu dönem nasıl geçirilebilir, bebeğimin sağlığını nasıl etkiler çok endişeleniyorum. Daha önce yaşayan arkadaşlar var mı onların nasıl sonuçlandı ?