Busraakay_26 Pelinnzynp doktor veriyor sorun olmaz ama bence ilaç öncesi tuzlu ayran ya da süt deneyebilirsiniz tabi tansiyonunuz yoksa tuz atın
ilzannliy Pelinnzynp 32+3 haftalığım, hamilelik öncesi reflüm vardı o zamanda gaviscon tablet ve double action kullanıyordum. Senin gibi ilk haftalarımdayken tuzlu şeyler yiyerek soda ve süt içerek geçirdim ama bu bi haftadır yine rahatsızlanınca artık doktordan ilaç istedim günde 1 ölçek yazıyor ama ben 2 yarım ölçek olarak içtim. Sabah kalkınca ve gece yatmadan rahatlamak istiyordum. Bi sorun yaşamadım ilaç prospektüsünde hamilelik döneminde oluşan yanmalarda kullanılacağı yazıyor canım. Yine de ilaca başvurmadan doktorunla konuş biraz yediklerine dikkat et 🙃
mother2 Pelinnzynp benimde yaniyor canim yazdi ama daha kullanmadim aam ilk gebeligimde kullanmistim bisey olmadi
Ezgifatma2010 Ben dogum yapalı 20 gün oldu hala ayır cayır yanıyor midem nasıl geçecek bilmiyorum yemek bile yiyemiyorum
busragil Pelinnzynp gaviscon diyorum baska da bir sey demiyorum 😂 27 haftadan sonra basladi benim yanmalar,herkes sırma saçlı bebe bekliyor bu yuzden ajshsdhdj, şişe şişe içesim var, ictigim an işe yarıyor, doktorum yazdi zaten hic bir zarari yok yani.
Minigininannesi Pelinnzynp doktorum bana gavisconu istediğin gibi içebilirsin onda sorun yok demişti ilk hamileliğimde de içtim şimdi de iciyorum
Pelinnzynp Evet dr mesaj attim icebilirmisim ictim baya yanmasini aldi ama bulantiya care yok malesef