DilarAsel Asdfgh hafif sancı bende de var ama çoğalırsa git benden nişan falan gelmedi açılma olurken sadece yoğun beyaz ve sarı akıntı geldi ama baya yoğun ve katı
Elons Bizde 35+3 olduk bugün en son 32 hafta gittim 2000kg du bu cuma randevum var bakalim büyümuşmü kızım bende uzun süreli ayakta kalamiyorum bel agrim oluyi sabah uyandigimda ellerimde uyuşma oluyo onun disinda iyiyiz çok şükür allahım hepimize sağlıkli doğum.nasip etsin
Eymenikoo 35+0 olduk adet olacakmış gibi ağrılar giriyor kasıklarıma en çok bel ağrısı ve kabızlık beni zorluyor.Sürekli wc ye gitme durumundan bezdim gerçekten.3 gün önce doktora gittiğimde 3000 kg olmuştu oğlum merakla geliceği günü bekliyoruz 🌸