Susamtohumununannesi annekuzusu_ geçmiş olsun siz Serklaj oldunuz mu? Benimde 25. Haftamda kısalık tanısı kondu ama Serklaj yapılmadı sadece wc ve yemek için kalkıyorum yataktan geri kalan tüm zamanda tam yatış pozisyonunundayım oturmak yasak. İlaç kullanıyorum
annekuzusu_ Susamtohumununannesi bana yapılmadı benim plesentam aşağıda bende kalkmiyorum hastaneye fln gidince kalkıyorum wc yemek bide asla iş yapmıyorum zaten
meliiisoz Gzo benimde ağrılarım arttı kuzum valla🥺idare edilmeyecek bir durumda değilsin yani etsinler bir zahmet
Susamtohumununannesi annekuzusu_ şükür ki 32 olmuşsunuz inş 36 ve üstünü görmek nasip olsun sağlıkla alalım kucağımıza 🙏
ES_es-Es Binnur-cam sağlıklı güzel doğum olsun inşallah 😊 enfeksiyonu nasıl geçirdiniz yada azalttimiz peki enfeksiyon beni çok korkutuyor
Binnur-cam ES_es-Es amin canım inşallah çok sağol 🤲 Fitil kullandım doktorun verdiği extra bol su içtim ..
annekuzusu_ İnşallah hepimiz inslalah allahim 38de nasıp etsin hepimize günümüzü doldurup ♥️🙏🏼 siz kaç haftaliksinz
Hllozr28 Merhaba kızlar serklaj sonrası 1 cm açılmam hafif hunileşme gördüğünü söyledi doktorum bu durumu yaşayan var mı ?
Hllozr28 Canım 21+3 bugün serklaj olduğum doktor farklı kendi doktorum farklı o tekrar bir kontrole gitmem gerektiğini söyledi bayramdan sonraya kaldı ama ne yazıkki bu şekilde götürebilir belki hemen endişe etme dedi ama insan korkuyor