36 haftalığız bugün kontrolüm vardı bebek dönmüş ve yerleşmiş her an gelebilir en geç iki haftaya gelir dedi doktor bi telaşa kapilmadim değil 🙈 bu süreçte şunu yap bunu yapma dediğiniz bişeyler varmı önerilerinizi almak isterim . Bu arada sancılarım da düzensiz bir sekilde var