35+4 haftalık hamileyim. Neredeyse 30. haftadan beri bebeğin çok aşağıda olduğu, erken doğum riski olduğu söylendi. 31. haftada hissetmediğim ama NST de çıkan ağrılardan dolayı bir gün hastanede yatıp kendi isteğimle ayrıldım. Son haftalarda sürekli kasılmalar yaşıyorum ve doktorum beni tatmin etmemeye başladı. En son 3 hafta önce rahim ağzı uzunluğunu 30 ölçmüştü. Dün başka bir doktora gittim. gittiğim doktor detaylı ultrasona yönlendirdi. Aynı hastanedeki detaylı ultrason doktoru 26 ölçtü ve ciğer geliştirici vurulmam gerektiğini söyledi. Ama yönlendiren doktor gayet iyi bir şey yok diyerek bir şey yapmadı. Bugün son kez farklı bir doktora gitmeye karar verdim. O da 45 ölçtü😳 nasıl bu kadar farklı ölçülüyor? herkes bana evhamlıymışım gibi davranıyor ama bulunduğum yakın bölgede hastane yok. Başka bir yere gidip sezeryan olmayı planlıyorum. Doğumun erken başlamasından korkuyorum.