Asyos34 34. Haftaya kadar calisiyodum bile. O haftadan sonra biseyler oldu halsizlik çatı ağrısı derken yatalak gbi bisey oldum, sezeryan dediler ondan saldım sanırım, bu haftada hala normal dogum sansin var dendi 🙄 1 saat yürüyorum dinlene dinlene mecbur yoksa yine yurumem🙈😀