Bende riskli gebeyim ben çağıralım desem de eşim izin vermiyor zaten. Saçmalama hiç bişe yapmasan bile yine yorulursun olmaz diyor. Bunu eşinin düşünmesi lazım. Ben temizlk bile yapmıyorum inan eşim yapıyor, hiçbişe çocuğumdan önemli değil bu süreçte bol bol dinlenmemiz lazım bizim sende dikkat et kendine bebeğini düşün, kendini düşün