Lavinia96 Merhaba doktordan çıktım şimdi ve düşük yaptığımı söyledi kan uyuşmazlığı için iğne yaptırmam gerektiğini söyledi. Sizce erken mi daha önce yaptıran var mı bu sebeple iğneyi
Rfydztrk Lavinia96 düşükten, kürtajdan veya doğumdan sonra 24 saat içinde yapılması gerek olduğunu biliyorum. Bende kürtaj oldum boş gebelikten doktorum 24 saat içinde kan uyuşmazlığı iğnesi olmam gerektiğini söyledi.
Zeynoom Lavinia96 bende temmuz ayında yaşadım düşük doktor kan uyuşmazlığı olduğunu ve 72 saat içinde uyuşmazlık iğnesini olmam gerektiğini söyledi. Vurundum bir ay sonra tekrar hamile kaldım şükür şuan herşey yolunda
sevcanbyhtn Aysennnnnn hayir alakasi yok bende 3. Gebeligimde dusuk yaptim doktorum kan uyusmazligiyla alakasi yok saglikli gebelik olmadigi icin dusuk olur dedi. Kan uyusmzligi bebekte anemi sarilik gibi hastaliklar yaratir sadece