Tubaut ben de cuma günü baktırdım sağlık ocağında 76 çıktı normalde 90 -95 den aşağı hiç düşmezdi ,ben aksam bir bardak süt ve yeşil elma yemiştim o zamn düşük çıktı bir de balık yağı kullanıyorum o da şekeri dengeliyormus ,çok geçmiş olsun sağlıkla kavuşun İnsAllah 🤲