Mervesoydas Kızlar şeker yüklemesi yaptırdım açlık şekerim 111 çıktı tokluklarda sorun yoktu doktorum 1 hafta açlıkları ölç dedi ama diyet yapmama rağmen 92 altına düşmüyor sabah açlık şekerim kaç olmalı ? Düşürmek için tavsiyesi olan var mı?
Tubaut Mervesoydas bende aynı konu için post açtım şimdi benimde açlığım düşmüyor bir türlü doktorum 93-95 çıkabilir sorun yok demişti ama iki gündür 99-100 gördüm 😞
Bet1 Mervesoydas benim de tokluklarda sorun yok açlık 95 çıktı diye resmen diyetisyen dünyanın sonu gibi konuştu aclikta 92 sinir bu arada. Sıvı fazlalığı falan yoksa sende de bence bu kadar abartılacak bir durum yok. Ben olcuyorum en fazla 97 çıktı onda da ramazan ayı tatlı falan oluyor her gün evde insan illaki 1 tane yiyor. Normal bence yani ama diyetisyen sanki bana 200 çıkmış gibi konuştu 😂
Hilalmvc Mervesoydas Tubaut kızlar benimde ölçüm yapmam gerekiyor hangi marka cihaz kullanıyorsunuz ve nerden aldınız?
Mervesoydas Bet1 yok salı günü yükleme yaptırdım o zaman 111 ciktı açlık diyete basladim bu seviyelere geldi doktor salı baktı bebegin suyu normal günüyle uyumlu dedi
Bet1 Mervesoydas yani benimde normal gebelik doktorum çok abartılacak bir durum yok gayet iyi ama açlık sınırda gene de bı diyetisyenle görüş dedi gitti çok çok abartı 1 saat konuştu şok oldum 95 diye