İlk söylemek istediğim sakın korkma…. Sezaryen sonrası için depend külot al, ayağına çorap al, bol bol hoşaf yap hastaneye götür orada da iç. Rezene, kimyon, kekik falan götürüp french presste demle onları iç ama hepsi tane olsun çekilmiş baharat olmasın. Yanına iki tane pijama takımı al, kan olma ihtimali yüksek. Bi de üstleri bantlı ayarlanabilir terlik götür verdikleri serumdan dolayı eller ayaklar balon gibi şişiyor. Aklıma gelenler bunlar. Sağlıkla doğurur bebeğini kucağına alırsın inşallah 🙏🏻 🤲🏻 kısmetse pazartesi günü bende ikinci sezaryenime gircem 🥹