Gamzeliii77 Fdmgnr ben diş merkezde yaptirdim genoksta onlar sonucu attilar eger doktorun yönlendirdigi merkezde yaptirirsaniz sonuc doktorada gidiyormus ben kendim gostericem doktora
Poncikpanda Gözünüz aydın inşallah hep hayırlı haber alırsınız 🥰 bende sonuç bekliyorum bana da dua eder misiniz temiz çıksın sonucumuz 🤲
Gamzeliii77 Poncikpanda insallah sizinde temiz cikar zaten bu ikili testler bosuna bence ya stresten baska bisey degil kesin tani olmadan insanlari korkutuyolar