CeydaST Fatma1803 ya bu öyle bir şey ki Bi tedirginlik geçiyor öteki başlıyor. Bu nasip olacaksa oluyor Tevekkülde kal. İnşallah güzel ilerler. Benim doktorum vajinal bakmak istemediği için 106 gördükten sonra 4 er gün arayla 3 kere kan verdikten de 4 5 gün sonra çağırıp baktı bu arada
CeydaST Fatma1803 aynen öyle Bi rahatlat kafanı dünyadaki hiç bir şey bize ait değil Rabbim nasip ederse yaşacağız. İnşallah güzel haberlerini de verirsin
Fatma1803 Cumartesi 103 dü pazar arkadaşım hemşire gel bide ben nöbeteyken bakayım dedi oda 182 çıktı
Fatma1803 Yarın gitcem bide kana iki katı olsun bayram sonrasına hemen randevu alcam hemşire arkadaşımda aynısını söyledi ama 500 ü görüpte düşüşe geçende oluyormuş o korkutuyo beni sadece
ckarabacak Fatma1803 cnm bende cuma verdim 110.72 çıktı bida vermedim perşembe randevum var gene bklm kaç çıkcak ama senin bi günde iyi artmış gibi geldi bana
Fatma1803 ckarabacak ay çok sevindim inşallah artmaya devam eder bi foktorun lafına bakıpta kimyasalmı değilmi diye düşünmekten kafayı yedim kaç gündür bütün sabrımı hamile kalmaya kulandım çok sabırsızlanıyorum görmek için 🥹🫢
ckarabacak Fatma1803 cnm kimyasal olması için gerilemesi lazım yada kanaman olması lazm bak değerin yükseliyo kanamanda yoksa takma o kadar biraz akışına bırak güzellikleri rabbim önüne koyar sen bile anlamazsın ☺️
ckarabacak Fatma1803 birde bak ben şubatta geçirdim kimyasal onda değerler çok düşüktü 10 a kadar arttı kanamam oldu düştü bida hani kimyasal ilkten daha fazla oluyo değer düşükken senin yükselmiş bayaa
Fatma1803 ckarabacak ay canım çok güzel motive etin beni çok teşekür ederim inşallah güzel ilerleriz sağlıklıca kucağımıza alırız bebişlerimizi çok teşekür ederim canım benim 🥹🙏🏻🤲
ckarabacak Fatma1803 ne demek cnm olanı söyledim sıkma canını inşallah sağlıkla alıcaz benişleri kucağımıza ☺️
ckarabacak Fatma1803 iyi yükselmiş cnm sevindim bende bklm yarın vericm kan bklm hayırlısı olsn hakkımızda