Kızlar idrar tahlili yaptırdım rbc değeri yükselmiş ama referans değeri aralığındaydı 5 üstü sıkıntılıymış benimki 2 çıkmış internetten baktığımda idrara kan karışırsa bu değer yükselirmiş böbrekler kum veya taş düşürüyorsa olurmuş ama benim ne idrarımda kan nede lekem hiç bişeyim yok çok şükür 13-14 yaşlarında kum dökmüştüm onun sancısını biliyorum yerden yere vuruyordu beni asla unutmam şuanda hiç öyle bi durum yok gebeliğinde böyle rbc yüksekliği yaşayan var mı acaba bu arada idrar yolları temiz enfeksiyon yok