Benim yaşadığım yerde özellerde yenidoğan yoğun bakımı yok. Allah korusun doğum esnasında bebeğe bir şey olsa yine devlete yönlendirecekler.
Riskli bir doğum varsa özeldeki doktorlar yine devlete git, biz bakamayız diyorlar.
Bir de özel hastanenin odaları küçük ve çok dip dibe fakat devlet hastanesinin odaları geniş, ferah ve koridorları falan çok daha sessiz, hijyenik.
Devletteki ebeler ve doktorlar tecrübe anlamında çok daha iyilermiş gibi geliyor bana.
Tek sorun ebelerin tutumları olacak diye korkuyorum. Onu da tatlı dille hallederim gibi.
Yukarıda saydığım nedenler dolayısıyla devlette doğum yapmak istiyorum. Kontrolleri bir devlet bir özel şeklinde yapıyorum. Özele de devam ediyorum bir yandan, bebekle ilgili daha ayrıntılı bilgi almak için. (Devletteki randevu süreleri çok kısa ve devlet çok kalabalık. Bir de erkekleri odaya almıyorlar. Eşim bebeği göremiyor, o yüzden özelde kontrole gidiyorum.)