HILAL_9623 Kızlar vücudum gebelikten dolayı çok kıllandı nasıl alacağımı bilmiyorum özellikle göbek bölgesini nasıl temizleyebilirim
Zeyzey055 HILAL_9623 gobek agda daha uzun temiz kalıyor enazindan bende lazere gidiyordum maymuna döndüm tekrar bikini de jilet kullaniyorum malesefki
Neslibt72 HILAL_9623 benimde çok fena oldu şimdiden göbeğim zTen vardı ama daha da kararıp belirginleştiler çok rahatsız ediyor. Napcaz bilmiyorum ağda da can acıtacak hiç göbeğimi almadım idare ediyorum tüy sarartıcı falan iyi oluyodu ama şu an onu da yapamıyorum
Denizkaramuk HILAL_9623 Ben ağdaya gidiyorum 34. Haftamdayım. Doğuma nasıl temiz denk gelicem onu da kara kara düşünüyorum valla
Mrvmrv-- Gebelikte oluşan tüyler doğumdan 6 ay sonra kendiliğinden dökülür ama alırsanız hep almak zorunda kalırsınız o yüzden almamayı oneriyorlar
Nergiz1 Bence en sağlıklısı ağda. Ayda bir kere gidiyorum kuaföre bu zamana kadar hiç sıkıntı yaşamadım. 8. Aya girdim bu arada diğerlerinin hijyenik olduğunu düşünmüyorum hele ki jilet ..