Dmlakklk hiç boyatmadim asla da hamilelikte boyatmam çünkü boyalar içinde çok fazla kimsyasal var doktorlarda izin vermiyorlar genelde, bitkisel boyalar varmış onlara bazı doktorlar izin veriyorlar sanırım. Bitkiselde olsa ben yinede güvenip boyatmazdim bence doğumu bekleyin