Geçtiğimiz pazartesi günü laparoskopi ve histeroskopi ameliyatı oldum rahim içindeki lezyonlar ve yapışıklıklar giderilmiş rahim dışında olan subseroz miyom alınmadı 7,5 cm boyutunda rahim dışına doğru büyüdüğü için gerek duyulmamış bebeğin oluşacağı yerde değilmiş bana da bir zararı yok bir ay dinlendikten sonra tekrar bebek düşüneceğim umarım miyomdan kaynakli tekrar birsey olmaz 3 aşılama 2 tüp bebek olumsuz olmuştu