THale 36+5 haftalıkyım herhangı bır nişan veya bı belırtı yoktu sadece asırı vajına agrım vardı kasık agrım oda yürüyünce oluyordu uykuda falan doktora gıttim doktor vajinaya asırı baskı yapıyr etken doğar bu çocuk dedi bende kaynanam ları cagırdım grldıler 10 gün gectı ama dogmadı 37+3 günlük olmuştuk esımle bırlıktelık yasadık o gece sancıdan öldüm saat tuttum 2 dk da bır gırıyrdu sancı doktora gıttım hemen acılma yok dedı sancı var bebegın kalp atısları hızlıydı benımde hıc tansıyonum yokken tansıyonjm üst sevıyelerde seyrettı dıl altı verdıler ama gecıcıc düştü sonra yine aynı devam etti baştan beri normal dogacagını konuştuk planlar hep bu yondeydı baş gelıstı ama bı anda bende çocukta kötü seyrettık ıkımızdr rısklerı vardı sezeryan dedı kabuk etmedım hastane değiştim ama o gıttıgım hastane de sezeryan deyince mecburı kabul ettım aman sız ne olursa olsun hayırlısını ısteyın