esmerella37 dün özele gittim eşim bebeği görmek istediği için ve kadın direkt erkek dedi ama bilmiyorum emin olamadım kendi doktoruma çok fazla güvendiğim için o bi şey demeden inanmak istemiyorum ama açıkcası bi kızım olsun çok istiyorum ilk gebeliğim ve evlenmeden önce bile bi kızım olsun diye dua ederdim inşallah dediğiniz gibi kız çıkar 🍀