23+6 haftalığım. Uzun zamandır enfeksiyon için dikkat ediyordum, su bol bol içiyorum, toplu alanlarda tuvalete vesaire elimden geldiğince gitmedim. Geçen gün aile iftarımız vardı ve çocuklar da dahil çok kalabalıktı. O akşam mecburen alafranga tuvaleti kullanmak zorunda kaldım. Sonrasında vajinal kaşıntı ve akıntı başladı. Su içip sürekli çamaşır değişikliği yapınca geçer diye düşündüm. Bir de şehir dışında olduğum için doktoruma da gidemedim. Bir sabah sol kasık kısmına keskin bi acı saplandı, böyle nefesimi kesecek kadar, bir kaç saniye sonra geçti. Şu an çok şükür akıntı yok ve kaşıntı çok çok az, bol bol su içip temizliğime dikkat ediyorum ama karnım da ufak ufak ağrılarım var. Genişlemeden dolayı mı oluyor, enfeksiyon mu yoksa üşüttüm mü bilmiyorum. Doktoruma ulaşamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum, yardımcı olabilir misiniz kızlar?