16 haftamdayken emin olamamıştım 17 de net hissettim hatta kontrolüm vardı doktora da sordum “20 den önce hissedemezsin ilk gebeliğin daha diyorlar ben hissediyorum ama yanlış mi yorumluyorum dedim” doktor “yooo gayette hissedersin çok hareketli zaten” dedi