Heisenberg ben istanbulda yaşıyorum umraniye kadin doğumda dogurdum 3 gün normal doğum için bekledim dogumhanede bebeğin kalp atışları düştüğü gece sezeryana aldilar ama orda doktorlardan yana sıkıntı yaşamadım bartın devlet hastanesi nasıl bilmiyorum