Eceselo1759 Rzgrn_Annesi133 canım bu hayalet çizgi değil baya ben burdayıııım diyor kan testi vermelisin bence inşallah gebesindir 🌸
Mervezdmr Kızlar bende adetim 2 gün gecikti akşam erken gebelik testi aldım yaptım testte silik bi çizgi cıktı ama yarım saat falan sürdü cıkması hatta sabaha iyice belirginleşmişti sabah tekrar test aldım kaset tipi test bu sefer hiçbişey cıkmadı neden acaba
Mervem2501 Mervezdmr benim kaset teste silik çizgi çıkmıştı ama hemen değil çöpe atmıştım sonra merak edip ertesi gün bakmıştım silik sinra erken gebelik testi yaptım çıkmamıştı bir kaç gün sonra kan vermiştim beta 17 çıkmıştı geç döllenme olmuştu
Rzgrn_Annesi133 Eceselo1759 canım kan verdim eve geldim e nabızda yansımamış aradım hastnyi sekreter çıktı değeri söylermisiniz dedm 44 nokta 24 dedi yani 44,24 hayırlı olsun abla dedi kapattı ben hiç anlamıyorm değerlerden
Mihrimahvuslat Rzgrn_Annesi133 hamilesin işten çok iyi🥳🥳 2 gün sonra tekrar kan ver 2 katı artmış mı diye %60 bile kabul ediliyor 🙈
Eceselo1759 Rzgrn_Annesi133 beta 5 ten yukarı olduğunda hamile oluyorsun yani hamilesin canımm gözün aydın Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🐣
Mihrimahvuslat Rzgrn_Annesi133 2 gün sonra tekrar kan ver 2 katı artması lazım inşallah güzel bir şekilde artar🤲🏻
Semanur27-K Rzgrn_Annesi133 var canım bende böle öğrendim suan 5 haftalıgız 🙏 Allah saglıkla kucağına almayı nasip etsin inş cnm