ilkmommylikheyecani Canım hamilesin sanırım benimde testim hemen hemen böyleydi adete 1 gün kala birde kaset testlerde sonuç daha geç görünüyor başka test al onu yap hayırlısı olsun 🌸
Mihrimahvuslat Rzgrn_Annesi133 bekle ya şimdi onda çıkmazsa kafan karışmasın ama aynı testse yap bişey olmaz zaten hamilelik varsa ilk idrara gerek kalmadan çıkıyor böyle
Mrv2772 Ben ovulasyon testiyle öğrendim gebeliğimi, istersen 1 tane ovulasyon testi yap şimdi hemen. ikinci çizgi daha koyu çıkıyor hamilelerde birçok kişi var bu şekilde öğrenen
Melek__55 Rzgrn_Annesi133 canm ovulasyon testi yapsana şimdi eğer hamilelik varsa ovulasyon testinde t çizgisi c kadar koyu çıkıyor ben öyle öğrendim ovulasyon testi ile
Burcum Rzgrn_Annesi133 bence var. Gecikme olmadan yapıldığında kırmızısımsı, pembemsi silik çizgiler pozitif oluyor. Ama gölge çizgiler de yanılma olabiliyor. Bu baya pembemsi bi çizgi. ☺️
Erden37 Var gibi bencede ben tam adet günümde yapmıştım test bunlardan daha da silik çıkmıştı. Şimdi 3 aylık olduk çok şükür inşallah sizinde vardır 😍
Asel5234 Rzgrn_Annesi133 bende bu şekilde ögrenmiştim adete 2 gün kala hafif silik bir çizgi ile direk kan vermiştim sizde acile filan gidip kan verin 2 günde bir artış varmı bakın doktora görünün 😊😊