Hastaneye gittim hastane harika zaten çok güzel yapılmış tabi sistem daha yeni oturmamış ama beni Emre bey muane etmedi yanında mavi formalı doktor Emre bey vardı oda asistandı galiba uzun saçlı bir adam yani Emre bey yüzüme bile bakmadı ben direk yanındaki asistan ile konuştum cinsteyim belliydi yinede sordum ne gördünüz diye söyleme gereği duymadı bile kız gibi gördüm bende dedi ben sorunca pek hoşuma gitmedi yani Ömer beye randevu bulamadım diye aldım Emre beye bir daha alırmıyım bilmiyorum mecbur kalırsam alırım kötü değil ama bahsettikleri gibi gelmedi bana belkide bana öyle denk geldi sistemi çözmeye çalışıyorlardı yinede sonuçlarım için gidicem bu sefer bakalım nasıl sonra elimden geldiği kadar Ömer beye almaya çalışcam