Goncagul03sahin Kızlar bayramlık alanınız var mı hamile olunca işler değişiyormuş istediğim her şeyi giyemiyorum aldığınızın linki veya fikirleriniz var mı acaba ne alabilirim? 🥺
Yazmelegi_ Goncagul03sahin ay bende hiç bisey alamadım çünkü yatmakla geçeceği için almak istemedim 😐😐
5melekannesi Goncagul03sahin Karnım şiş canım hiç bişey almak istemiyo ama almam da lazım giyicek bişeyim kalmadı zaten çocuklarıma daha bitiremedim bile alışverişi 😭😭
yanlisanlamaama Goncagul03sahin benim aklıma bir iki bol yüksek bel pantolonumu kenarlardan lastik ekleyip genişletmek geldi terzide. Onu deniycem bide geçen gün tanesi 50tl den iki tane hamile pantolonu aldım pazardan onları giyerim 🫠
2_evlatyolda Goncagul03sahin ben 2 takım aldım pazartesi gelir en geç salı gelir atarım tesettür takım aldım önce magza da denedim netten sipariş ettim kız altım olmus xl üstüm l beden neyse xl aldım 😂 nasıl olsa tesettür de bol da giyilir bişey olmaz
Goncagul03sahin Yazmelegi_ sizin kaç aylık şimdi başlarda bende çok yattım şimdi de yatıyor olsam diye düşünmüyor değilim doğrusu ama iyi olduğum için şehir değiştiricez akraba ziyareti falan da ne giysem karar veremedim çeşit yok
Yazmelegi_ Goncagul03sahin 23+1 bende gezmek istiyorum da malesef koye gidebilirsem bi o oda arabanın arkasında yatarak yoksa oda yok, aslında çok çeşitliliğe gerek yok hamilesin sonuçta altına bir hamile pantolonu alırsan üstüne farklı kombineler olabilir gömlek tarzı
Goncagul03sahin yanlisanlamaama ya benim de hamile pantolonum var da değişiklik olsun istiyorum bide geçen bayram gömlek giymiştim falan öyle düşündüm
Goncagul03sahin Yazmelegi_ gömlek giyesim yok aslında geçen bayram giymiştim gömlek pek sevmiyorum bide acaba kot tulum mu alsam diyorum rahat olur mu nasıl olur bilmiyorum onu da
yanlisanlamaama Goncagul03sahin salopet tulumlar var bahçıvan tulum derdik çocukken😀 onlardan alıcam ben çok şık duruyor bence bakın sizde
Goncagul03sahin yanlisanlamaama gidip denemek lazım onlara da bakıcam da başka alternatif arıyodum o da yok belli ki 🥲
Goncagul03sahin 2_evlatyolda ayn bol giyilir de aşırı boy da olmasın ora iyi dikkat edin bayram da geldi sayılır şimdi değiştirmek mesele olmasın