Sedanoufal canım bence doktoruna danışmalısın çünkü benim riskli gebelik vardı ve o yüzden doktor en geç 23. Hafta da müsade edebilirim uçağa basınçtan sancın başlayabilir demişti ve ben o yüzden 23. Hafta da ailemin yanına gelmek zorunda kalmıştım ama normal gebeliklerde doktor raporuyla uçağa biniliyormuş mesela burada bence hiç aklını karıştırma direkt doktoruna danış belki bana dediği gibi basınçtan dolayı izin vermeyecek belki de gidebilirsin sıkıntı yok deyip rapor verecek çünkü haftanızda büyük raporsuz almıyorlar