burcudemirr sonnenschein eşimin hamsinin oğlu var en küçük oğlu çok tatlı maşallahı var sma maşallah enerjileri hiç bitmiyor ama akıllı bir çocuk daha küçük ama telefonda her şeyi biliyor doğrusu yeni nesilin çoğu öyle bence yetiştirme tarzıyla alakalı ya birde bende burç da etkiliyor örnek vereyim komşumun çocuğunun ismi ömer asaf koç burcu ve çok hiperaktif omerler zaten hareketli oluyorlar uyanıklar çok tüm tanıdıklarım öyle çünkü birde koç burcu benim eşimde koç burcu oda çok hioersktifmis küçükken ve halada o me derse o inatlasmiyorum o yüzden her türlü onlar haklıdır 🤣 o yüzden onada dikakt etmek gerek bence ve dediğim gibi yetiştirme tarzı çok önemli her şeyden önce bence
Suragurlrr Ay keremler biraz hareketli olurrr🙈😍 anaokulunda ögretmenim kactane kerem tanıdıysam cok hareketlilerdi, ablam koydu yeğenime o kadar dedim koyma dinlemedi. Yeğenim de şaşırtmadı😂😂🤷♀️🫠
sonnenschein Suragurlrr yaa erkek bebekleri genelde hareketli olurlar ama tınısı çok hoş bir isim anlamı falanda 🙈🥰 teşekkürler yorumunuz için🌸
Kizilciksurubu Suragurlrr Benim eşimin ismi de Kerem, aynı dediğiniz gibi. Kendisi de Kerem koymak isteyenlere sakın koymayın diyor 😄
sonnenschein burcudemirr evet burçlarla da ilgili benimki kısmetse boğa Burcu olacak bir tık daha sakin olur diye düşünüyorum koça kıyasla ben de Ömer ile Kerem arasındayım bakalım 🥰
burcudemirr sonnenschein bence hiç riske atma canım kerem koy derim omerler çok afedersin ama çok bozuk oluyorlar sonradan hiperaktifliktenmidir bilmiyorum kanları çok kaynıyor enerjileri hiç bitmiyor çok uyanık oluyorlar uyanık olması iyi bisey kötü değil ama bence riske atma hiç kerem daha üslü olur diye düşünüyorum yine sen bilirsin ama benim fikrim böyle boğa burdura olsa omerler hareketli bir hayatları oluyor malesf hepsi laylaylom yaşıyor karar senin yine bisey diyemem düşüncem böyle ❣
sonnenschein burcudemirr etrafımda Ömer isminde pek bir tanıdğım olmadı o yüzden bilmiyorum ama Hz.Ömer’den esinlenmiştim hak adalete düştük vs olur diye sonradan da isimleri araştırırken Ö harfinin sıkıntılı olduğunu öğrendim ondan vazgeçtim gibi🥰
burcudemirr sonnenschein onuda dicektim sana o yüzden koyuyorlar genelde diye ama demedim sen dedim şuan gerçekten öyle ama bence omerler tam anlattığım gibi neden bilmiyorum ama öyleler belki dediğin gibi ö harfinden dolayıdır hem kerem daha güzel bence sen bilirsin yinede ben ikisi arasında kalsam kerem koyardım düşünmeden 🤣🤣 isim koyarken birkaç kere düşünmek gerek bizde daha araştırıyoruz bizimde erkek şuan ben ayaz istedim yada ayaz ege eşim istemiyor arıyoruz bakalım kerem düşündüm akrabalarda var diye vazgeçerim ondan yoksa onuda düşünmüştüm 😍
sonnenschein burcudemirr Ömer Aybars düşündüm ama Ö harfinden vazgeçince Kerem Aybars istiyorum bakalım içime sinerse🥰 isim olayı çok zormuş inş sen de en içine sineni bulursun 🙏🏻 Aras Ege de olur gibi A harfinin enerjisi çok güzel 🌸
burcudemirr sonnenschein evet canım onlarda güzel arası bugün nette gördüm de daha eşime söylemedim gerçekten zormuş isim bulmak ya bakalım daha çok var doğuma bulcaz inşAllah🙏🤣🤣