-Annem sibel111 6.haftamda başladı 8 .hafftadayim hala devam ediyor ne zaman biter bilemiyorum. Kişiden kişiye göre değişiyor bence 🥺
Esrafatih01 sibel111 benimki 14 te yavaş yavaş geçmeye başladı sonra bitti prilam kullanın birazda olsa rahatlatiyor
sibel111 -Annem tabi kisiden kisiye degisiyor ilk gebeligimde bu haftada gecmisti suan gecmiyor ve hafiflemede yok 🥹
sibel111 Tugba_9494 ben hamile oldugumu ogrendigimde hastanede 1,5 aylikti bebek o zmanda duymustuk kalp atisini
sibel111 Esrafatih01 demekki bu haftalarda azaliyor insallah azalicak benimde sabir sabir her gun diyorum🤲🏻
kelebekucusu sibel111 13+5 iz neler cekmedim bu zamana kadar hiç geçmeyecek sandım iki haftadır biraz biraz azaldı çok şükür ki
Esraberat01 sibel111 canım benim 5. Haftada bir başladı bulantı kusma koku hassasiyeti 8+5 oldum günden güne dahada artıyor asla azalmiyor bende merakla ne zaman geçecek diye bekliyorum resmen hayat kalitesi diye bişe kalmadı yatağa bağlı oldum ya ☺️
sibel111 Esraberat01 evet cok zor malesef ben yatagada bagli olamiyorum((1,5 yasinda kizim var onla oynamak ilgilenmek yemek yapmak zorubdayim😔
Mervesnck sibel111 3 haftalikken ogrendim o zamandan beri kusmam hic bitmedi 13 haftadayim bende safak sayiyorum bitsin diye 😩