Azraasya ben kartal devlette gitmiştim. Randevu alırken tenkli uştrason değildir gibi yazı yoktu. Gittim doktor baktı ama bana hiç detay vermedi. Sadece bişi yok dedi. Ne rapor dökümü ne bebeklerin durumu sadece kendisi asistanıyla ölçümler not aldılar. Onu da zaten ben anlamadım.koşuyolu görüntüleme merkezinde yaptırdım daha sonra tekrardan . Ultrasonu çeken hanımefendi tek tek herşeyi anlattı.