Bebeagu Merhaba 11-14 hafta testlerini yaptiracagım da tam olarak ne yapılacak sadece karından ultrason mu bakacak kan degererine mi bakacak beni bi aydınlatırmisiniz ya da alltan muayeneye falan gerek var mi açiklar misiniz
Zeynepozcan Bebeagu ikiliden bahsediyorsun herhalde, normal ultrason muayenesi olacaksın iki tüp kan vereceksin 1 haftaya sonuçların çıkacak sonuçlarını doktorundan alacaksın e nabıza düşenler yeterli değil doktorda ekstra bi sonuç çıkacak
Hasret99 Bize karından ultrasonla baktı dr kan veriyorsun 1 hafta içinde çıkıyor ama cinsiyeti de tam net olsun diye 1 ay sonra gel dedi bana