Minasag Merhaba 23 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim . Bu hafta sol arka kaburgamda çok fazla ağrı olmaya başladı. Sebebi nedir acaba
Esra0965 Minasag benim sağ kaburgam ağrıyor normal ama bebek büyükçe baskı yapıyorum o sebepten ağrı oluyor
Arzum_aktn0 Minasag o haftalarda benim de sol ön kaburgamda çok ağrı olmuştu. Nefes bile alamıyordum bazen. Bebek büyüdükçe kaburgalar ve diğer organlar sıkışmaya başladığı için oluyor o ağrılar.
Kayra0 Merhabalar hamile yastığı öneririm. Bide doktorunuza bu şikayetinizi söyleyin. Bende hem kalça ağrısı hem sağ göğüs kafesi ağrısı vardı magnezyum oranını arttırdılar
Minasag Kayra0 hem magnezyum kullanıyorum hemde yastığım var . Ona rağmen ağrıyor korkmaya başladım.iki hafta sonra randevum var inşallah geçici bir ağrıdır . Teşekkür ederim bu arada
Kayra0 30+6 günlük cift yumurta ikizi benimki de . Aslında bende magnezyum kullanıyordum ama ek takviye yapıldı
Prensesannesi14 Ayyyy benim iki aydır hem sağ hem sol kanurgam geceleri ağrısından ağlıyorum 😥 şu an da acı çekiyorum genelde akşamları ağrı başlıyor magnezyum ve kalsiyum takviyesi yapıldı ama Boss işe yaramıyor 😥
Minasag Prensesannesi14 bende ağlama noktasına gelip uyuyamıyorum 😥 oturunca da ağrıyor ayaktayken de ayaklarım şişiyor 😥
Berna_bulut Prensesannesi14 aynı hissi 1 aydır yaşıyorum 20 haftalık hamileyim doktorum magnezyum kalsiyum vermedi geceleri 3 4 saatlik uyku uyuşabiliyorum 😣
Prensesannesi14 Wala ben dayanamıyorum eşim sağolsun ovuyor masaj yapıyor iyi geliyor biraz ferahliyorum ama yine başlıyor sonra
Prensesannesi14 Berna_bulut neden vermedi ki benimki ben ağrıyı söyler söylemez direk magnezyum yazdı simdi de D vitamini kalsiyum icin verdi onuda yazdı Pek etkisi oomiykr açıkçası ama her gün o ağri olacağına iki günde bir felan çekiyorum acıyı