PrensinibekleyenAnnee Kızlar merhaba, folidoce folikasit kullanıyorum eczaneye sormayı unutmuşum tok ac fark eder mi ben tok kullanıyorum da
Zeynepozcan PrensinibekleyenAnnee ben şuan multivitamin kullanıyorum ama folik asit kullanırken tok içiyordum
Binnur-cam PrensinibekleyenAnnee tok al canım 9 10 11 kahvaltı yapıyosan öğlen al ben 3 ay kullandım saat 13.00 alarm kurmuştum aksatmadan aynı saatte alıyodum hergün ..
snmprlk_ Elifakbulut ben creavit folıc dıye bir markanın kullanıyorum, kahvaltıdan sonra alıyorum . Öyle yazıyor kutusunda çünkü🤷♀️
burcudemirr PrensinibekleyenAnnee ben kullandım ilk başlarda canım çok kullanılıyor diye biliyorum benimki öyleydi yani kahvaltıdan sonra bir tane içiyordum
umudumsun35 Bende folidoce kullanıyorum. Aç tok farketmez demişti eczaneci.bende kahvaltıdan sonra kullanıyorum.