Kuzeymiraa Suragurlrr normal süpürgeyi bende elemek istiyorum o yüzden almak istiyorum sürekli çıkart topla zor geliyor robottan da o hazı alamıyorum hiç bi araştırıcam
Tugraseda bkts bende bunu aldım hiç memnun kalmadım yaa şarjı çok çabuk bitiyo. 40 dkka dediler ama kesinlikle 40 dakika olmadan bitiyo acaba turbo modda kullanınca dakikası yarıya mı düşüyo diye düşündm
bkts Kuzeymiraa gecen ay aldim ben 3800 e 😌 ama trendyoldan takip ediyordum 4800-5200 arasiydi sonra teknosa 2 gunluk bi indirim yapti 3800e indirdi fiyatini o zaman kapmistim hemen 😅 elim ayagim oldu cok seviyorum ben♥️
ensensr23 ben fantom kullanıyorum çok memnunum alırkende yorumlara göre almıştım. İnce halıyı kaldıracak kadar gücü var elim ayağım oldu bu hamilelik sürecinde.
Kuzeymiraa ensensr23 kedili ve bir çocuklu ev benimkiside büyük süpürgeyi açmaktan illallah geldi günde iki kere 🤔
Cayvarmiya Kuzeymiraa aynen g 10 güzel ama 8 e yakın fiyat o mevlayı verirsen dyson v8 de alabilirsin
ensensr23 Kuzeymiraa benimde 2 çocuklu bir ev mutfak desen sürekli kırıntılı günde 2 defa mutfak süpürülüyor. Benim işimi iyi görüyor.
Kuzeymiraa Tugraseda evet dik süpürgelerin hepsi öyleymiş turboda yarıya iniyormuş şarj. En düşük ayar için 40 dk geçerli 🤦🏼♀️
bkts Tugraseda olabilir, ben 40 dkdan uzun sure kullaniyorum ama hic turbo mod kullanmadim ihtiyac duymadim normal modunda da gayet guzel cekim gucu cunku bence