Papatyamm09 vallahi senin bir şey yapmana gerek kalmıyor o evladının gözlerine bir kere bak etrafında pervane olurken ne ağrı ne sızı kalacak laf olsun diye demiyorum bak. Hayatta gördüğün en korkak insanın ben iğneden bayılırım sırf doğumdan korktuğun için ben hiç anne olmayacam derdim bayılmak ameliyat dikiş ovvv lafı bile korkunç gelirdi neyse sezaryen oldum bitti ben ayağa bile korkudan kalkamıyorum bak ağrı yok neyse çıktık eve geldik 3 gün sonra kızlarım sarılık oldu hastaneye gittin o hastanede nasıl koşturuyorum artık eşim Gamze dur sen ameliyatlığın diyor ama ıhh yok hiçbir şey hissetmiyorum halbuki ben nazlanıp 40 gün yatacaktım 😂😂😂