Zeynepiniz Canlar merhaba, ben gebe kalmayı planlıyorum ama yumurtlama olunca ilk kahverengi sonra kırmızıya sonra açık pembeye dönen bi kan akıntı oldu yumurtlama döneminde çatlayınca vs vs olabiliyormuş. Yaşayan var mı aranızda? Ve yaşayıp hamile kalan?
ozgerbas Zeynepiniz adetime 2 gün kala lekelenmem olmuştu kahverengi hala da adet olmadım.. bugun test yaptırdım negatif sonuç geldi hemde kanda.. ben hala adet degılım ozaman neden lekelendım ki anlamıyorum
Gamzegll Zeynepiniz evet ben sol kasığımda ağrı hissettim sonra leke görünce koştum dedim bu ne yumurtalarken bazen lekelenme olur dedi o ay hamile kalmışım
Kucukmeleg-bklyrm3480 Bende de oldu doktor çok güzel yumurtlama olmuş dedi çok normalmiş bazı kadınlard gelirmiş leke doğal dedi hatta çok iyi yumurta olursa bile leke gelir dedi
esmos27-e Benimde yumurtlama günümde kasığımda iğne batması gibi bir ağrı olmuştu ertesi gün ilişki yaşadım ve bu ay hamile kaldım