Zsaslan Selam kızlar bu benim ilk gebeliğim 14. Haftamda erkek dedi doktorum şimdi 17. Haftamdayım ama bebeğin olduğu yerde arada aşırı sancı gibi birşey oluyor bazıları bebeğin hareketi diyor ama bilemedim sizce benek hareketimidir yoksa korkmam gerek mi?