Tweetybaby quatro nun alt kısmında sepet olmaması beni çok itmişti. Küçük bi çanta var o kısımda ama o da bana kullanışlı gelmedi. Elimde bişeyler olduğunda koyabilmeliyim diye düşündüm. Özellikle yalnızken. Ben casual trona safe tercih ettim. Bulunduğum şehirde indirimdeydi 1800 tl ye aldım. Bende kraft fit ile arasında kalmıştım. Ama aldığım yer krafta hiç girme. Güzel arabaları var ama bi sıkıntı çıktığında garantisiyle görüşmek aylar sürüyor ve parça sıkıntısı çok oluyor demişlerdi. Bi de casual in sadece araba oto koltuğu işi yapması bana daha güvenilir olduğunu hissettiriyor. Kraft ın el atmadığı ürün yok göğüs pedi bile yapmışlar 😂 casual den şaşma derim. Ama quatro nun sepetinin olmamasını da düşün. Ay çok uzun oldu 🤦🏼♀️😍