İki gün önce 3 cm açıklığım vardı doktor bugüne tekrar çağırdı alttan yine o acı dolu muayeneyi yaptı hiç ilerlememiş dedi ama o sırada bişey yaptı ben odayı inlettim ağrıdan
Bebek kanala inmemiş gibi bişey söyledi ama kasılmalarında var neden inmiyor falan dedi
Pazartesi tekrar gel bakalım dedi
Doktordan cıktım fena şekilde ağrım başladı alt tarafta adet sancısının ilerisi 1 saat oldu halen devam ediyor ağrı sizce aktif hale mi geldi açılma doğum mu başlıyor acaba agrı şiddetli giriyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ muayeneden diye düşünüyordum bilemedim