Muczm33 17+3 hafta olduk bikaç gündür bel ağrısı yaşıyorum bu haftalarda normal mi 15. Haftada biraz kanama alanı olmuştu iğne kullanıyorum
Eksijelibon Muczm33 20 haftalık hamileyim tüp bebekle yaşamadıgım ağrı yok inanın. Eğer dinlenince geçiyorsa sorun yok dedi hep doktorum. Endişelenmeyin ciddi ağrı yoksa ve dinlenince geçiyorsa sorun oldugunu sanmıyorum
Muczm33 Eksijelibon yarım saat oluyor sonra geçiyor bşkaç saat sonra tekrar oluyor kasıkta batma da dğn öyle yaşadım bikaç dkk sonra geçti riskli bir gebelik geçiriyorum o yüzden endişe ediyorum
Buketterenn Muczm33 korkmayın stres daha kötü etkiler bebeğinizi mümkün olduğunca uzanıp dinlenin benim bebekte erkek bende bel ağrısı çok yaşıyorum