Selam kızlar, bu model bebek arabasinda Oturma kısmı sert yapida ve ayak koyma yeri oldugundan bebegim uyudugunda düz bir şekilde yatiramayacağım sanki ayaklari havada kalacak gibi bu modelde?? Teceübeleriniz nelerdir. Böyle bi model bebek icin rahat, anne icin kullanişli olur mu acaba ne dersiniz??
