Sdnrr06 Sezaryen doğum yapan kaç gün ağrı çekiyor bugün bir hafta oldu giderek artan bir ağrım var dikislerimde şişme var normal midir
Fatmasevimyaras Sdnrr06 merhaba cnm 1nci hamileliğimde sezeryan olmuştum hiç ağrım olmamisti bunyeden bünyeye değişiyor tabi baklm ikinciye hamileyim ve sezeryan olucak bunda ağrım olucakmi onu dabilmiyorum
busraydnc Sdnrr06 sezeryan sonrası 2-3 gün ağrım oldu sadece dikişlerim ağrıdı ve böyle yanıyormuş gibiymiş ama bol bol yürüdüm evde hep ayaktaydım bugün 8. Günüm hiç ameliyat olmamış gibiyim sizin ağrılarınız artıyor ise bence bi doktorunuza danışın
Eceecim Sdnrr06 sezeryan sonrası sürekli yürüdüm 2 gün içinde ayaklandım diyebilirim. Yatarken doğrulurken birkaç gün canım acıdı ama sonra geçti. Dikişlerinizde enfeksiyon olabilir belki doktorunuza danışın bence.
momlife_7 Bence canım kişinin bünyesine göre değişir benim ablamın canı kıymetlidir bayağı zor oldu onun için ama kuzenim 2 gün ayakta koltukta çay içiyormuş yani 😄