Bu gun ayrintili ultrasona gidecekdim gitdim ama dr salagi beni pernitalojiye eklemis oysa radiyalojiye eklemesi gerekiyormus onlarda bakamayoz diyor bakti ultrasonda ama tam detayli diyil riskin yok diyo riskli hamileler geliyor buraya .bende 20haftadayim gec kaldim ozele ala bilsem oraya gitcem.