Kızlar tüp bebekle hamileyim. Ama doktorumdan hariç herkes normal doğum yapamazsın, kıymetli gebelik doktorlar riske atmazlar vs vs dıyorlar. Varmı aranızda normal doğum yapıp bebeği sağlıklı olan? Bence hiç bir sıkıntı olmaz benim diğer hamilelerden bi farkım yok sadece hamile kalma yöntemim farklı doktor da yapabilirsin dedi. Ama benim psikolijimi bozuyor insanlar..